woensdag 12 juli 2017

Middagje kinderboerderij



Mijn jongste is helemaal fan van beestjes, dus is een kijkje op de kinderboerderij voor haar de manier om veel leuke dieren te gaan bekijken. Vlakbij de speeltuin heb je een kinderboerderij met een diversiteit aan dieren waar geregeld een keer een kijkje gaan nemen.








Oké, ik heb hem al vaker gepost, maar hij blijft mooi!


De pauw was een ware bezienswaardigheid. Hij had vandaag er extra werk van gemaakt om eens flink met zijn kleurrijke staart te gaan pronken. De vrouwtjes waren echter niet onder de indruk. Zij liepen hard de andere kant op, de pauw beteuterd achterlatend.







'Mama, kijk een pony! Ik wil ook een pony!' riep ze enthousiast. Ze rende naar het hek en stak een hand uit naar het prachtige dier om zachtjes over haar neus te aaien.







Sommige dieren waren net verhuisd.











Andere hadden een hotel gepakt.




Insectenhotel










We waren zelfs nog even op kraamvisite geweest.

















Deze cavia had het weer gezien voor vandaag.





En wij namen nog even een kijkje in het park voordat we weer naar huis gingen.








2 opmerkingen:

  1. Heerlijk met de kinderen op een kinderboerderij! Jong en oud kan ervan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk vertoeven daar, en vlak bij een grote speeltuin, dus we zijn er geregeld te vinden!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews