zondag 31 maart 2013

Creatief kadootje

Wat geef je aan iemand die alles al heeft? Dat was de vraag die mij al bezig hield vanaf het moment dat ik de uitnodiging binnen had. Na lang wikken en wegen, tussen bloemen, een cadeaubon, misschien een leuke kamerplant of toch iets voor de tuin of de babykamer, besloot ik om het deze keer eens heel anders te gaan doen. Creatief als ik ben, ben ik in de keuken aan de slag gegaan met boter, suiker, bloem, vanille, een schaar, papier en lijm. En dit was het eindresultaat.


De ontvangers vonden het zo leuk dat ze het meteen aan hun gasten hebben laten zien! Het recept van de koekjes vindt je hier.
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn blogs, voor iedereen wil ik zeggen prettige paasdagen!

1 opmerking:

  1. je spritsels zien er goed uit, maar het bakje dat je eromheen hebt geknutseld ook
    <Nog fijne paasdagen, geniet er nog van

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews