woensdag 6 maart 2013

Mika - Underwater



Na zijn grote doorbraak in 2007 met Grace Kelly waar ik meteen helemaal weg van was, hebben we eigenlijk weinig van hem gehoord. In 2008 heb ik samen met mijn nicht zijn eerste show in de Heineken Music Hall mogen bijwonen. In een woord geweldig, leuk, over de top, vol ballonnen, veren, glitter en we maakten daar voor het eerst kennis met Alpha Beat die aldaar in het voorprogramma stond. Heerlijk echt waar, maar dat was zijn eerste show en de zaal stond werkelijk op zijn kop!
In 2009 verscheen een nieuw album  The Boy Who Knew Too Much maar de singel We are golden kwam hier in Nederland niet echt ver.
Nu kwam hij in 2011 weer met een nieuw album waar we hier in Nederland ook maar weinig van hebben meegekregen. Toen ik hem gisteren tegen kwam op Spotify was ik dan ook erg benieuwd wat hij ervan gemaakt had. En eerlijk gezegd, ouderwets lekker dansbaar, vrolijk hoog meezing gehalte zoals je van Mika mag verwachten! Zeker een album om eens vaker op te zetten!
Underwater hier bijgevoegd is een van de nummers van dat album. Heerlijk dromerig, zweverig, je drijft mee op klanken. Voor de liefhebbers van Life in cartoon motion is dit album ook zeker weer een aanrader. Het hele album straalt liefde uit, en de vrolijke deuntjes en vocals van het eerste album komen je ook hier weer tegemoet wat het heerlijk verrassend herkenbaar houdt.
Mika mag er weer wezen, is het ook door mij een beetje laat ontdekt, beter laat dan nooit!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews