donderdag 16 april 2015

Dagje Den Bosch


Zaterdag was het onze meidendag. De dag waarop we een keertje weg gaan zonder de kinderen en de mannen, die het dus een keer zonder ons moeten doen. Nadat er hier en daar de nodige instructies waren gegeven over hoe en wat er gedurende de dag van de mannen verwacht werd, konden we eindelijk vertrekken naar Den Bosch.

dinsdag 10 maart 2015

De eerste lentewandeling





Zondag was het prachtig weer om heerlijk een stukje te gaan wandelen met mijn kleine meid. Tom was fijn met papa naar het zwembad, en wij gingen mooi een ommetje maken.
De natuur was al aardig in lentesferen.

zondag 1 maart 2015

Fifty Shades of Grey


Alle drie de boeken had ik gelezen, dus natuurlijk wilde ik naar die film. al bij het zien van de trailer kreeg ik er zin. Nieuwsgierig wat ze ervan gemaakt hadden, of ze de sfeer, de romantiek, de drama wisten vast te houden en over te brengen naar de kijker.
De film begon zoals in het boek, het moment van kennismaking tijdens het interview waar ze onverwachts heen moest vanwege haar zieke kamergenote. Haar eerste kennismaking met de imponerende Christiaan, die vanaf het begin al in de ban van haar was.
Het heerlijke gedraai om elkaar heen, de spanning die bijna voelbaar is door het scherm. De verhitte sexscenes, de prachtige momenten in de helikopter en het zweefvliegtuig. De 'zakelijke meeting'.
Maar ook het sm-gedeelte met het slaan, de veertjes, zweepjes, bondage, alles zat er in. Net genoeg om een idee te krijgen, maar niet te veel dat het vervelend werd.
In het kort gezegd, de film is een heerlijke film om naar te kijken voor een avondje uit met vriendinnen of samen met je vriend. De mooie Jamie Dornan en de prachtige Dakota Johnson maken de film tot een waar genot voor het oog.
En het einde was net als in het boek, doet je verlangen naar het vervolg...
Verrassend in de soundtrack van de film was de onverwachtse Nederlandse inbreng van Bo Saris met 'She's on fire'. Dat was ze zeker.






maandag 9 februari 2015

Laarbeeks Liedjesfestival



Zondag 8 februari werd in het dorpshuis in Mariahout het elfde Laarbeekse liedjesfestival gehouden. Eerdere jaren was ik meerdere keren als fotograaf aanwezig om het evenement vast te leggen, heb zelfs een keer op het podium mee staan zingen, maar dit jaar stonden we enkel als publiek langs het podium te kijken.

zaterdag 31 januari 2015

Eerste zwemles


Het was een spannende dag voor Tom. Hij mocht vandaag voor het eerst op zwemles. Helaas voor mama werd ze net die dag ziek. Even de oogjes dicht op de bank haalde niet uit, al weldra kwam alles eruit, en zat er niets anders op dan ziek richting De Neul te rijden met twee kindjes. Tom klaagde van te voren ook over buikpijn, maar ze wuifde het af als zenuwen, dat ging vast over na het zwemmen.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews