Zondag 8 februari werd in het dorpshuis in Mariahout het elfde Laarbeekse liedjesfestival gehouden. Eerdere jaren was ik meerdere keren als fotograaf aanwezig om het evenement vast te leggen, heb zelfs een keer op het podium mee staan zingen, maar dit jaar stonden we enkel als publiek langs het podium te kijken.
Posts tonen met het label Laarbeek. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Laarbeek. Alle posts tonen
maandag 9 februari 2015
Laarbeeks Liedjesfestival
Zondag 8 februari werd in het dorpshuis in Mariahout het elfde Laarbeekse liedjesfestival gehouden. Eerdere jaren was ik meerdere keren als fotograaf aanwezig om het evenement vast te leggen, heb zelfs een keer op het podium mee staan zingen, maar dit jaar stonden we enkel als publiek langs het podium te kijken.
maandag 11 februari 2013
Laarbeeks Liedjesfestival
Goed het is dan wel al weer een week geleden, maar het is nog steeds carnaval dus het mag nog steeds.
Een week geleden werd in het buurthuis in Mariahout het liedjesfestival gehouden. Aan het festival deden 17 deelnemers mee, die vrolijk uitgedost hun liedjes vertolkten. De sfeer zat er al vanaf het eerste liedje goed in, het bier vloeide rijkelijk, de de polonaise werd regelmatig ingezet. Kortom een geslaagd feestje!
Een sfeerverslag.
Achter de schermen was het gezellig druk met de wachtende deelnemers.


Achter de schermen was het gezellig druk met de wachtende deelnemers.


Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.














