Posts tonen met het label Hightea. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Hightea. Alle posts tonen

maandag 19 oktober 2015

Hightea



Toen ik in mei afscheid moest nemen van mijn collega spraken we af dat we elkaar zeker nog wel bleven spreken. De eerste datum werd al snel gepland en samen met de collega's van onze afdeling besloten we gezellig uit eten te gaan.
Echter waren er nog meer inmiddels oud collega's die graag nog kontakt onderhielden met ons en we besloten dan ook al vrij vlug een app groep op te richten om onze eerste datum te prikken. Deze stond al weldra vast en wat we gingen doen was ook  vrijwel meteen beslist. Nee, daar mocht geen twijfel over bestaan, we gingen gezellig met de dames highteaen.

donderdag 16 april 2015

Dagje Den Bosch


Zaterdag was het onze meidendag. De dag waarop we een keertje weg gaan zonder de kinderen en de mannen, die het dus een keer zonder ons moeten doen. Nadat er hier en daar de nodige instructies waren gegeven over hoe en wat er gedurende de dag van de mannen verwacht werd, konden we eindelijk vertrekken naar Den Bosch.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews