maandag 15 juni 2015

Zonder woorden



darling
die zomer dagen
zonder eind
er was geen later
darling
als in een droom
ik erfde
mijn naam
in alle bomen
darling darling darling darling





de wind
die fluistert
zacht je naam
in het land van bramen
darling






een vlammend vuur
jou gitaar
het avontuur
darling darling darling




zonder woorden
wist ik waar je was
en rende om hardst tot hoger gras
stiekem zocht je naar mijn hand
je schreef in zand:
voor ooit en altijd
zonder woorden
wist ik wat je zei
we sliepen op een bed
van mos en hei
maar weet je nog wel wie ik ben
en wat ik zong en
hoor je nu mijn stem
darling






wat jij ook wou
je wist dat ik volgen zou
darling






ik kan niet zonder
verdwaalde droom
de zon ging onder
darling darling darling
















zonder woorden
wist ik waar je was
renden om het hardst door het hoge gras
stiekem zocht je naar mijn hand
je schreef in het zand:
 voor ooit en altijd
zonder woorden wist ik wat je zei
we sliepen op een bed van mos en hei
maar weet je nog wel wie ik ben
of wat ik zong
en hoor jij nu mijn stem
darling


Ellen ten Damme - Zonder woorden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews