zondag 28 september 2014

Kijkje in mijn artjournal




































4 opmerkingen:

  1. lekker zonnige kleurtjes gebruik je Mickey
    mooi zo'n art jounal :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig, echt waar!
    Die kleuren...ik ben fan <3
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele vrolijke kleurtjes en dat maakt dat
    ik gelijk met een big smile" zit te kijken naar deze mooie "art"!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Mickey, ik heb wat rondgespeurd, maar ik heb geen idee waar ik mijn bericht moet achterlaten. Je hebt een aantal mooie foto's gemaakt.. Voor mij springen er 2 in het oog. Een daar van zou ik heel graag willen gebruiken om het te laten printen, zodat ik het in mijn woonkamer kan ophangen. Ik vraag of dit mogeljk is. Alvast bedankt voor je reactie. Mvg, Natashia (natashia.willliam@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews