Posts tonen met het label foto's. Alle posts tonen
Posts tonen met het label foto's. Alle posts tonen
woensdag 30 mei 2018
Fotograferen in het Geerbos
Op pad met 4 meiden en 4 verschillende camera's. De ene dame had wat meer ervaring dan de andere, de ene was meer bekend met portretfotografie dan met het fotograferen van de natuur, maar allemaal waren we even enthousiast om gezamelijk mooie foto's te gaan maken in dit kleine park in Veghel.
maandag 26 september 2016
Boskant 2 een filmpje
Deze week een video, van een wandeling die ik enkele weken geleden maakte. Ikan ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.
