Posts tonen met het label burgers zoo. Alle posts tonen
Posts tonen met het label burgers zoo. Alle posts tonen
zaterdag 12 augustus 2017
Dagje Burgers Zoo
Vandaag was het de beurt aan de jongste om er samen met papa en mama op uit te gaan. Het werd een dagje dierentuin, maar wel een met pinguins. Deze deftige vogeltjes vonden we al meteen bij de ingang en als het aan haar had gelegen waren we daar de hele dag blijven staan.
zaterdag 8 augustus 2015
Burgers Zoo
Samen met de kinderen een dagje naar de dierentuin geweest. Vorig jaar waren we er ook al, samen met onze Tom, en toen had hij werkelijk zijn ogen uit gekeken bij al de visjes in the Ocean. Dus daar gingen we weer naar terug.
Deze keer namen we ook onze Nicky mee.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

