Posts tonen met het label plog. Alle posts tonen
Posts tonen met het label plog. Alle posts tonen
zaterdag 8 augustus 2015
Burgers Zoo
Samen met de kinderen een dagje naar de dierentuin geweest. Vorig jaar waren we er ook al, samen met onze Tom, en toen had hij werkelijk zijn ogen uit gekeken bij al de visjes in the Ocean. Dus daar gingen we weer naar terug.
Deze keer namen we ook onze Nicky mee.
woensdag 5 augustus 2015
Kermis Liempde
Sinds vorig jaar hebben we er een klein beetje een gewoonte van gemaakt. Een bezoekje brengen aan de kermis van Liempde. En dat is niet vanwege zijn grote, of zijn spectaculaire attracties.
Nee, Liempde kermis staat vooral bekend om zijn ouderwetse gezelligheid, die je alleen in een dorp kan vinden.
vrijdag 31 juli 2015
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.


