Posts tonen met het label balsemien. Alle posts tonen
Posts tonen met het label balsemien. Alle posts tonen

dinsdag 8 augustus 2017

Ommetje Groot Duyfhuis deel 2



We wandelen weer verder. De route leidde ons over prachtige boerenlandweggetjes, tussen mais die hoog oprees langs het pad en er vol en goed uitzag. Heel anders dan de kleine magere stengels van vorig jaar die telang in de regen hadden gestaan, waardoor de oogst veel minder was dan andere jaren. En overal wilgenbomen en populieren. Die laatste werden veel gebruikt voor de klompenmakerij die een veel voorkomende ambacht was in deze contreien.
Tegenwoordig zie je ook veel boomkwekerijen.

donderdag 27 juli 2017

Wandeling door buitengebied Boskant deel 1




De zomer leent zich bij uitstek voor het maken van lange wandelingen met mijn meisje. Zij is al net zo dol op alle flora en fauna om ons heen als ik en we hebben al heel wat uurtjes rondgebracht in de buitenlucht met de camera in de aanslag. Vandaag togen we naar het Bundersdreef.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews