We vervolgden onze wandeling over de Goeiendonk waar we even de tijd namen om wat te drinken en te snoepen van onze zelf meegebrachte tomaatjes.
Posts tonen met het label Buitengebied. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Buitengebied. Alle posts tonen
zaterdag 29 juli 2017
vrijdag 28 juli 2017
donderdag 27 juli 2017
Wandeling door buitengebied Boskant deel 1
De zomer leent zich bij uitstek voor het maken van lange wandelingen met mijn meisje. Zij is al net zo dol op alle flora en fauna om ons heen als ik en we hebben al heel wat uurtjes rondgebracht in de buitenlucht met de camera in de aanslag. Vandaag togen we naar het Bundersdreef.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.


