zaterdag 10 augustus 2013

Kindervakantieweek Lieshout (1)

 
Afgelopen week waren er in de regio weer veel kindervakantieweken waar kinderen volop vermaakt werden met hutten bouwen, spelletjes, speurtochten en sportdagen. De hele week hadden ze prachtig weer, niet te heet, maar zonnig en droog, behalve woensdag. En het pakte toevallig net zo uit dat ik me op die dag had opgegeven om foto's te gaan maken. Gelukkig maakte de vrolijke kindergezichtjes het weer helemaal goed.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. whooooow bavaria, dat kan niet missen daar hé:-)

    wat een gezellige serie Mickey:-)

    * proost*

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ze maar kunnen spelen hé
    en ik heb bewondering voor de jeugd die de kinderen zo leuk kan bezighouden
    heel mooie plezante sfeerfoto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niks te merken van het regenweer, mickey! :-))

    zeker niet aan al die blije en lieve gezichtjes, die zo ijverig aan het spelen zijn! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze vinden het leuk, die gezichten zeggen genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel jammer dat nou toevallig die woensdag een natte dag was,
    maar zo te zien waren ze er allemaal goed op voorbereid hihi....
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews