vrijdag 2 augustus 2013

Even tussendoor

 
Een klein blogje tussendoor. Allereerst bedankt voor de lieve reacties op mijn twee gedichtjes hieronder. Ik heb ze inderdaad zelf geschreven, dus al die complimentjes doen me goed! Dank hiervoor!
Alles goed hier aan deze kant, genieten van de vakantie, de zon, zuchtend in de hitte aan het zwembad. Druk met de tuin, het is nu werkelijk een zandvlakte, nog 2 dagen en dan komen de stenen. Tot die tijd nog even afzien en stof happen.
Je begrijpt ondanks de vakantie druk druk druk. Ik wens jullie allemaal een prettig, zonnig weekend, mogen de buien van vannacht zorgen voor de nodige verkoeling!
 
Liefs Mickey
 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie, dromerige foto is dit!! :-))

    geniet van je vakantie, mickey!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij wachten braaf Mickey, het is altijd erg de moeite,

    wat een prachtige klaproos heb jij gevangen :-)
    en de foto hierboven... mag zo op de cover van groei en bloei

    tot gauw,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. begrijpelijk dat je het druk hebt met zo'n grote werken in de tuin
    en dat zal puffen zijn in zo'n hitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig plaatje Mickey.
    Gedichtjes heb ik nog niet gelezen.
    Ik had werkweekend ofwel vr, za, zo en ma, dus loop een beetje op achter.
    Geniet van je vakantie en de zon.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie ent dat ik die gedichtjes dus wel gelezen had en ook gereageerd. :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews