maandag 18 februari 2013

Magneetjes

Een van de dingen die ik erg leuk vind is op het internet op zoek gaan naar inspiratie. Of dat nou op het gebied van bakken, fotograferen of woondecoratie is, als het maar mooi, lief, interressant of vreemd mooi is.
Zo was ik vandaag op zoek naar magneetjes voor op de koelkast, maar dan niet de standaard, maar leuke vrolijke, aparte of verrassende magneetjes. Een greep uit de vele magneetjes die ik tegen kwam.

 photo ef4de05a4017e319e935c613a97a5688.jpg
 
Zo schattig deze waterdruppels!

 photo vogelmagneetjes.jpg

Misschien niet echt magneetjes deze vogelclipjes, maar wel leuk!

 
 photo vrolijke-magneetjes.jpg
Zo schattig, leuk om de kindertekeningen mee op te hangen!
 

 photo ql-10102_20humming_20bird_20magnets.jpg
Deze gekleurde vogeltjes zijn helemaal mooi! Ik zie daar de koelkast wel mee volhangen!
 
 

 photo magneetjes4.jpg
 
 
En tot slot deze lieve knoopjes. Genoeg ideeen om mee aan de slag te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews