Posts tonen met het label sepia. Alle posts tonen
Posts tonen met het label sepia. Alle posts tonen

woensdag 26 juli 2017

Wandeling aan de Goorloop






Vakantietijd, en dat betekent steevast een bezoek aan opa en oma in Beek en Donk. Naast de gebruikelijke koekjes en glaasjes ranja is er ook altijd tijd voor een wandeling waarin de nodige speeltuinen aangedaan worden. 
Deze dag ging de wandeling naar de Goorloop.

donderdag 20 juli 2017

Het Boerenbondsmuseum




Afgelopen zondag waren we in het Boerenbondsmuseum om samen met de kinderen te genieten van de nostalgische kermis die aldaar gehouden werd. Echter biedt het museum zoveel meer dan dit leuke evenement.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews