woensdag 30 mei 2018

Fotograferen in het Geerbos


Op pad met 4 meiden en 4 verschillende camera's. De ene dame had wat meer ervaring dan de andere, de ene was meer bekend met portretfotografie dan met het fotograferen van de natuur, maar allemaal waren we even enthousiast om gezamelijk mooie foto's te gaan maken in dit kleine park in Veghel.


De paardenbloem



Terwijl de A en ik al verder liepen over het pad op zoek naar mooie en bijzondere dingen om op de foto te zette, bleven L en S nog achter voor een korte fotocursus.

Speenkruid
















Hondsdraf


Grote sneeuwrom




We wandelden het gehele pad af, dat ons via allerlei bloesembomen en diversen soorten beplanting naar L en S terug leidde. Gezamelijk liepen we weer verder naar de insectentuin.





Omdat iedereen een andere lens op hun camera had zitten, werden er erg diversen foto's gemaakt. Waar ik vooral koos voor de details en de kleine beestjes, plantjes en paddestoelen langs de route, had A weer een ideale lens om alles wat groter in beeld te brengen, al was ze wel erg enthousiast over mijn macrolens. 'Ik ga toch ook kijken of ik er eentje aan kan schaffen, dit is wel erg mooi hoor!'







Elvenbankjes






Balsemien














































Hondsdraf


Gele dovenetel


Vergeetmenietje


Korstmos


Korstmos

 Het was een leerzame middag, al denk ik niet dat ik veel heb kunnen betekenen voor de andere meiden omdat ik vooral druk was met mijn eigen ding. Wel was het een gezellige middag, waarbij we allemaal weer dingen hebben bijgeleerd en die zeker voor herhaling vatbaar is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews