donderdag 15 december 2016

Verwarring


Verwarring
Lees de wanhoop
Op je gezicht
Blik oneindig
Starend
In onbekende leegte
Ogen
Hol, zonder emotie
Slechts een glimp
Van je vroegere ik
Schemert
Even door
In jou
Heerst een tweestrijd
Verwarring
Tussen
Twee werelden
Van goed
En kwaad
Niemand
Kan jou daar
Bij helpen
Zodat je er
Helemaal
Alleen
Voor staat
Medicijnen
Wil je niet slikken
Het slaat je emoties neer
Maar zonder
Dreig je te verliezen
En vluchten
Kan niet meer
Een eenzame strijd
Een oorlog
Met je gedachten
Die anderen dingen
Zeggen
Dan waar jij op
Zit te wachten
Moeilijk
Te accepteren
Dat je zonder hulp
Niet verder komt
Lieve meid
Pak mijn hand
Dan proberen we het samen
Nog een keer



2 opmerkingen:

  1. heel aangrijpend Mieke
    Hopelijk neemt ze je hand ... samen sterk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk hè? Je wilt zoveel voor iemand betekenen en kunt maar zo weinig. Maar je aanwezigheid is afleiding en zal haar zeker goed doen.
    Veel sterkte! Ik wens je moed en vertrouwen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews