zaterdag 19 september 2015

Kermis Beek en Donk


Na een halve week zonder internet en andere verplichtingen wordt het eindelijk weer eens tijd voor een nieuwe blog. Deze keer neem ik jullie mee naar de kermis in Beek en Donk waar we afgelopen zondagmiddag te vinden waren.



Samen met opa en oma liepen we een rondje over de gezellige dorpskermis, de grootste van Laarbeek, die dit jaar bestond uit een Lunapark, de botsauto's, de rups, breakdance, autootjes, vliegtuigjes, draaimolen, de nodige gok en snoeptentjes en dan ben ik er waarschijnlijk nog een paar vergeten.
Ook een klein reuzenrad, waar de kinderen meteen als eerste naar toe renden.





Samen met opa en papa zijn we daar ingegaan. De bakjes waren open, en de kinderen konden met gemak onder de beugel door schuiven en uit het bakje vallen. Ik hield tijdens het ritje onze Tom angstvallig in de gaten. In mijn ogen was hij al meerdere keren naar beneden gevallen, wat er voor zorgde dat ik niet erg op mijn gemak in het reuzenrad van het uitzicht kon genieten.




Ik zag de ambulance al aan komen rijden, hoorde al bijna de sirenes, de mensen die in paniek aan kwamen rennen. Kortom ik maakte me onwijs veel zorgen, terwijl onze Tom gewoon enthousiast naast me op en neer schoof over het stoeltje. Wijzend naar papa, zwaaiend naar opa en Nicky in het stoeltje achter ons.  Gelukkig kwamen we veilig weer beneden.
Achteraf bleek mijn angst natuurlijk geheel ongegrond, en had ik best wat meer kunnen genieten van het mooie uitzicht. Maarja soms heb ik er best last van dat ik zulke levendige fantasie heb.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews