Posts tonen met het label waterspelletjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label waterspelletjes. Alle posts tonen
woensdag 15 juli 2015
Waterspelletjes
Met de hete dagen in het vooruitzicht hadden de juffen op school besloten dat het tijd was voor waterspelletjes in de pauze. Aan de ouders het verzoek de kinderen in te smeren, en met zwemspullen naar school te sturen. Dinsdag was al de eerste dag dat Tom mee mocht doen, en op woensdag mochten ook de peuters een kijkje komen nemen bij de kleuters, zodat ook onze Nicky erbij was.
's Morgens had onze Tom al gevraagd aan de juf of mama foto's mocht komen maken, en toen dat goed werd gevonden, nam hij met plezier afscheid. 'Tot straks mama!'
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.
