Posts tonen met het label prinsenwagen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label prinsenwagen. Alle posts tonen

zondag 2 maart 2014

Optocht Papgat

 
 
 
Ze hadden het niet beter kunnen treffen vandaag tijdens de optocht van Papgat. De zon scheen bij een blauwe lucht met enkel een paar witte wolkjes en het was aangenaam vertoeven uit de wind.
Het publiek was dan ook van heinde en verre toegestroomd om te komen kijken naar de vele prachtige wagens en de vrolijk uitgedoste mensen.
Samen met de kinderen zijn we aan het begin van de route gaan staan. Tom vond het geweldig, hij danste vrolijk mee op de klanken van de blaasorkesten en de vele vrolijke deuntjes uit de luidspeakers van de wagens.
Het was een vrolijk gekleurde stoet van bont verkleedden mensen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helaas eindigde de prinsenwagen al vroegtijdig, vanwege een brand. Volgens ooggetuige ontstond er ineens een steekvlam, waarna de prins en zijn gevolg de wagen zo vlug als mogelijk verlaten hebben. De wagen brandde helemaal uit. Het toeval wilde dat de brand ontstond vlak voor de brandweerkazerne waardoor de brandweer snel ter plaatsen was om de wagen te blussen. Helaas bleef er niet veel meer van over dan een zwart geblakerd geraamte.
 
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews