donderdag 4 april 2013

Lissie - Bright Side

 
 
Het is de manier voor beginnende artiesten, of onbekende bands om aan meer naamsbekendheid te komen, of zelfs een stiekeme hit te scoren, hun muziek laten gebruiken voor een reclamespotje.
Zo is Sanne Hans natuurlijk helemaal doorgebroken als zangeres met de kaas reclame. Zoals ze daar zat met haar gitaartje, en de ene gênante scene na de andere toezong.
 
Oh, die is leuk en ook m'n maat.
Even kijken of 'ie staat, maar waar is het gordijn nou gebleven?
Ach, gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf, dus een goed leven.
Beetje flirten voor die baan, denk ineens waar zuig ik aan, maar zo zal 'ie me zeker nooit vergeten.
Ach, gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf, dus een goed leven.
Stoere blikken langs een vol terras, knikt m'n enkel uit de pas, strompel verder en word nagewezen.
Nou en, gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf, dus een goed leven.
 
 
Of wat dacht je van die reclame van een verzekeringsmaatschappij, waarbij een rastaman uit moet wijken voor een egeltje terwijl hij witte lijnen op de weg aan het trekken is. Door de schrik belandt hij op het randje van de afgrond. Even Apeldoorn bellen! Hiermee werd ineens het nummer van Roots Syndicate met Mockin' bird hill weer op de kaart werd gezet.
Deze keer viel mijn luisterend oor eigenlijk op een ander liedje tijdens de reclame van een modewarenhuis. Lekker vrolijk, zonnig liedje waarbij dames voorzien worden van borden met prijzen en pijlen erop. De video die hierboven staat laat je het nummer horen, alleen zat er helaas geen videoclip bij, alleen wat foto's. Maar goed, het liedje wordt er niet minder mooi op!

1 opmerking:

  1. het filmpje kan ik niet zien, maar je hebt me nieuwsgierig gemaakt en ik ga op you tube zoeken,

    die van mockingbird hill vond ik zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews