Posts tonen met het label stappen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label stappen. Alle posts tonen
dinsdag 21 juli 2015
BBQ en kermis (2)
De vierde bbq was gisteren. Spontaan belegd tijdens een verjaardag vorige week.
Collega's van Dirk hadden bedacht om gezellig te gaan bbqen om daarna nog even naar de kermis in Uden te gaan. Alles was in een mum van tijd geregeld, het feestje zou gehouden worden in Boekel, hun regelde alles, wij hoefden enkel nog maar te rijden, en te betalen.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.
