Posts tonen met het label kruis. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kruis. Alle posts tonen
woensdag 19 augustus 2015
Bergweggetje, natuur en een kerkje (Italie)
Na de lunch liepen we weer terug naar de auto, en reden het dorpje uit richting de bergen. Dirk had een groot kruis gespot op de top van een van de hellingen, dus reden we via de smalle bergweg omhoog naar het rode kruis.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.
