zaterdag 22 juni 2013

Tom 3 jaar


Tom is vandaag 3 jaar geworden. Het was een prachtige dag, en ondanks de regendruppels die af en toe naar beneden vielen hebben we het toch grotendeels droog weten te houden zodat de kindjes lekker buiten hebben kunnen spelen. Naast gekleurde slingers, cup cakejes, muffins en kwarktaart (uiteraard allemaal zelf gemaakt) mochten ook de nodige cadeautjes niet ontbreken. Ons manneke is echt flink in de watten gelegd en had een leuke dag gehad die afgesloten werd met lekkere frietjes.
En wat is hij ineens alweer groot, ik weet nog dat ik hem 3 jaar geleden voor het eerst in mijn armen hield, bijna niet kon geloven dat dat mooie baby'tje van ons was. Wat gaat de tijd toch snel! 

6 opmerkingen:

  1. proficiat Mickey,

    ik herinner mij zijn geboorte als de dag van gisteren...

    hebben jullie een fijne dag gehad?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Tom!!Wat een heerlijke cupcakes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog van harte proficiat aan Tom
    ik neem nog vlug een cup cakeje mee, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat met de verjaardag van zoonlief, mickey!!

    jij hebt weer je uiterste best gedaan om iedereen te verwennen!
    en hoe!!
    als alles net zo lekker is als het eruit ziet ..

    *met vingertje uitprobeer* ;-)))

    hmmmmmmmmmmmm ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. met zelfgebakken cupcakes, mmmmm
    proficiat Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteraard nog van harte gefeliciteerd met de verjaring van Tommy :-)))))
    Het was een heerlijke dag lees ik wel dus daar kan weer even heerlijk op terug gekeken worden.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews