De oudste was spelen bij een vriendje, dus had ik alleen de jongste nog thuis. En omdat zij net als moeders houdt van bloemetjes, vlinders en vogeltjes, besloot ik dat we samen een stukje gingen wandelen met de camera.
Ondanks de voorspelde regenbuitjes, bleef het de hele middag droog. Dochterlief had er zin, en daar gingen we opweg. Over het dorpsplein, naar de rotonde, oversteken naar het fietspad,
