Een klein rondje gemaakt door de tuin met de camera. De grote vlinderstruik staat in bloei. En dit jaar is hij groter dan ooit tevoren omdat ik na de winter enkel de dorre en doden takken eruit heb gesnoeid. Nu steken zijn takken ver boven de schutting uit, vol met witte bloemen die zwaar in zijn takken hangen en heerlijk geurend bijen, hommels en vlinders aantrekken.
Posts tonen met het label hommels. Alle posts tonen
Posts tonen met het label hommels. Alle posts tonen
woensdag 12 augustus 2015
Beestjes
Een klein rondje gemaakt door de tuin met de camera. De grote vlinderstruik staat in bloei. En dit jaar is hij groter dan ooit tevoren omdat ik na de winter enkel de dorre en doden takken eruit heb gesnoeid. Nu steken zijn takken ver boven de schutting uit, vol met witte bloemen die zwaar in zijn takken hangen en heerlijk geurend bijen, hommels en vlinders aantrekken.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.
