Het blijft me fascineren, het weer. En dan met name het weer dat net wat extremer is dan de standaard dagen. Zoals vandaag bijvoorbeeld. Al de hele week zat de verwachting in de weermodellen, die ik natuurlijk allemaal via verschillende weersites in de gaten houd, dat het zaterdag onstuimig zou worden. Hoe dat precies zou uitpakken was echter moeilijk te voorspellen.