Posts tonen met het label De kracht van het gevoel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label De kracht van het gevoel. Alle posts tonen

woensdag 20 juli 2016

Reacties


'Een mooi stukje in het krantje! Wat leuk dat je een boek hebt geschreven. Ja, weet je ik had het er nog over met mijn man. Ik kan dat boek natuurlijk wel kopen omdat een moeder van school het heeft geschreven, maar ik lees nooit. Dan komt het bij de andere boeken op de plank, en dat is natuurlijk zonde. Hoeveel heb je er eigenlijk al verkocht?' een moeder op school sprak me vandaag aan, we waren onderweg naar school voor het bedank-uurtje, waarbij de kinderen allemaal met hun eigen klas een stukje hadden ingestudeerd. 
'Het valt me eigenlijk nog niet tegen,' en eerlijk gezegd doet het aantal er ook niet zoveel toe. 
Later na afloop van de voorstelling kwam een andere moeder naar me toe.
'Jij hebt een boek geschreven hoorde ik! Erg leuk! En je was ook al bezig met een vervolg! Jeetje jij bent goed bezig! Ja, ik lees eigenlijk niet, kan me er zelf niet toe zetten om aan een boek te beginnen, anders had ik hem wel gelezen! Maar super leuk!' 
Mijn nichtje: 'Ik denk dat ik dat boek van jou toch echt eens moet gaan lezen. Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd waar het over gaat!'
Een andere moeder van school: 'Ik las het in het krantje dat je goeie referenties had gehad. Leuk joh! Ik denk dat ik het toch maar eens in ga kijken bij de winkel.'
'Ik weet wie het is. Ik weet het echt zeker. Het kan ook niet anders, maar komt er een vervolg, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig.' zei een collegaatje op mijn werk. Daar waren ze trouwens meteen al erg te spreken over de mooie kaft! Alleen daarom zou het boek al interessant zijn om te bekijken en er meer van te willen weten.
Een moeder van een vriendin van mij vond de verhaallijn verrassend goed geschreven en hield zich aanbevolen voor een vervolg. 
En een lezeres was zelfs heel erg enthousiast over de herkenbaarheid van het verhaal. En van die lezers daar moeten we het tenslotte toch van hebben!

woensdag 20 april 2016

De kracht van het gevoel (3)


Nog een kijkje in het boek de kracht van het gevoel. Maak hier kennis met Christel, en hier met Mariëlle.

Vrijdag (Christel)

Tim was gisteren weer mooi op tijd bij mij zoals elke donderdagavond. Hij was met de fiets gekomen, omdat het zo’n lekker weer was.
Ik had een leuk zwart hemdje aan getrokken met daar overheen een zwart vest en daaronder een zwarte minirok, maar ik moest het meteen weer uit trekken van Tim.
 ‘Dat is veel te bloot!’ zei hij streng, terwijl hij een hand door zijn blonde haren haalde.  ‘Het is misschien wel mooi weer, maar dit is nog veel te koud.’
Dus heb ik maar iets anders aan getrokken.

zondag 13 maart 2016

Nu te koop! Spannend!



Met de koffie in mijn hand liep ik naar de kantine voor mijn welverdiende pauze. Snel haalde ik mijn telefoon uit mijn tas. Zou er al iets bekend zijn over de levertijden van mijn proefdruk? Tot mijn aangename verbazing stond er inderdaad een mailtje in mijn e-mailbox met het bericht dat mijn bestelling verzonden was.Ik voelde lichte vlinders opkomen in mijn buik. Nu werd het toch ineens wel erg echt allemaal. Zou het vandaag al bezorgd worden of toch morgen? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews