Posts tonen met het label restaurant. Alle posts tonen
Posts tonen met het label restaurant. Alle posts tonen

woensdag 24 juni 2015

Afscheidsetentje

Rond half 7 parkeerde ik de auto op de parkeerplaats voor de supermarkt. Ik zou vandaag rijden voor 4 van mijn collega's waarmee ik samen naar Uden zou rijden voor het afscheidsetentje van een collega, die helaas na 12,5 jaar afscheid had moeten nemen.
Een voor een kwamen ze aangereden of werden ze afgezet, waarna we allemaal in de auto stapten en aanreden naar Uden. Iets voor zevenen kwamen ze aan. Ik parkeerde mijn auto op loopafstand van het restaurant en we liepen richting Het Zusje. Annie was al binnen en zat al aan het tafeltje te wachten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews