Posts tonen met het label meiden. Alle posts tonen
Posts tonen met het label meiden. Alle posts tonen

zondag 20 maart 2016

Meidenavondje




Het was ons weer gelukt om een avondje te plannen met de meiden. Deze ronde was het mijn beurt om de dag te organiseren, wat niet helemaal geworden was wat ik in gedachten had. Wat mede kwam door de griep die me al weken parten speelde. Ik had namelijk grootste plannen gehad. Van snorfietsen door de prachtige omgeving van Sint-Oedenrode, tot een mooie toeristische route door het centrum met zijn monumentale gebouwen. Ik had zelfs als het idee opgevat om een route te gaan halen bij de VVV, er stonden verschillende niet al te lange wandelroutes uitgestippeld. Of kanoën over de Dommel, maar misschien was het daar een beetje te koud voor geweest. We hadden ook op een grote familiefiets de omgeving kunnen verkennen.  
Maar niks van dat alles, want enkele weken voor de afspraak kreeg ik griep, en toen werd Nicky ziek, en de nasleep van de griep was al evenmin een pretje. Ik had zoveel last van mijn buik, en elke dag sleepte ik me werkelijk vooruit, om 's avonds om 9 uur doodmoe in mijn bed te ploffen.
Op de dag zelf voelde ik me gelukkig goed genoeg om nog een ontbijtkoek te bakken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews