Posts tonen met het label feestje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label feestje. Alle posts tonen
zondag 19 juli 2015
Bbqen (1)
De zomer is al weer enkele weken op dreef, wat niet echt te merken is aan het weer van vandaag, maar afgelopen weken hadden we niet te klagen over te weinig zonneschijn. De temperatuur wist soms onaangenaam hoge temperaturen te bereiken, al kon het voor sommige niet heet genoeg zijn. Voor mij hoeft het allemaal niet zo heet. Verschil met de Nederlandse hitte en de buitenlandse hitte, is namelijk dat het in Nederland veel vochtiger is, waardoor de hitte al snel benauwend aanvoelt. Iets waar je in landen als Spanje en Frankrijk niet veel last van hebt omdat de lucht daar vele malen droger is, dus aangenamer om te vertoeven. Maar genoeg over het weer.
De warme dagen zorgen er namelijk ook voor dat we massaal de bbq voor de dag gaan halen, en het ene bbqavondje na de andere op de agenda verschijnt. Elke gelegenheid wordt aangegrepen om dat ding weer voor de dag te gaan halen.
Zo hebben wij in juli al zeker 4 bbq avondjes gehad.
Abonneren op:
Posts (Atom)
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.
