Posts tonen met het label de kantine. Alle posts tonen
Posts tonen met het label de kantine. Alle posts tonen

donderdag 22 oktober 2015

De kantine

Rob zat aan de tafel druk in gesprek met Lieke. Het was pauzetijd en ook de groenteman was aangeschoven om een hapje te eten.
Op tafel stond een goed gevulde fruitmand met druiven, kiwi's en bananen, naast de prikker met bonnetjes, de krant van gisteren en twee pakken vruchtendrank waarvan niemand wist hoelang die al open op tafel stonden. Er stond zelfs niet eens een naam op. 
'Jij kunt er zo'n ding van maken,' zei Lieke ineens.
'Ik maak er geen ding van, ik vind gewoon dat je er niet zo in moet blijven hangen. Ik weet natuurlijk niet wat je hebt meegemaakt, maar dat is gebeurt, dat heb je achter je gelaten. Je leeft nu, dus laat het je leven niet beïnvloeden.'
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews